20 juin 2016

Mopar® : het merk van FCA dat staat voor alle « after-sales » activiteiten

· Mopar® : « het » referentiemerk van Fiat Chrysler Automobiles (FCA) op het vlak van originele wisselstukken, accessoires, diensten, garantie en merchandising, exclusief voor alle merken van de groep.

Mopar®, het referentiemerk van Fiat Chrysler Automobiles (FCA) op het vlak van accessoires, diensten, klantenbijstand en originele wisselstukken, profileert zich als een geprivilegieerde partner voor de klanten van de merken van de groep, en dit voor de Belgische en Luxemburgse markt.

« De filosofie van Mopar® is het aanbieden aan FCA-klanten van een complete waaier van producten en diensten specifiek voor de voertuigen van onze merken », beklemtoont M. Apollon Papazoglou, Country Manager Mopar binnen FCA Belgium. En hij voegt daaraan toe : « Wij stellen vast dat vandaag de kopers van de modellen van onze merken van FCA (Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep® en Lancia) op zoek zijn naar eenvoudige oplossingen om hun leven te vergemakkelijken, reden waarom Mopar® in staat is om op maat gemaakte oplossingen te bieden, aangepast aan de eisen van de klant. En dit, om te kunnen beschikken over originele uitrustingen met respect voor het ADN van elk merk en elk model zonder dat daarbij de originele fabrieksgarantie in het gedrang komt. »

De Mopar® klant heeft toegang tot een brede waaier van accessoires voor elk model en elk merk. De klant kan eveneens overgaan tot de aankoop van merchandising-accessoires die perfect in lijn met de spirit van het voertuig (zoals bijvoorbeeld kleding).

Het meest belangrijke onderdeel van de activiteiten is geconcentreerd bij het « Mopar® Owner Centre », het contact platform « after-sales » voor alle merken van Fiat Chrysler Automobiles binnen de regio EMEA. De verschillende rubrieken (die geconsulteerd kunnen worden via het net) omvatten een volledig overzichtelijk aanbod: diensten en accessoires, originele wisselstukken en bijstand voor de klant, e-merchandising (online voor de merken Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep® en Mopar®) en technische documentatie. Deze informatie is beschikbaar in 22 landen binnen de EMEA regio, waaronder België en Luxemburg.

Door zich in te schrijven via de site (www.mopar.eu/eu/owner) heeft de klant toegang tot een volledig gamma aan diensten, exclusieve pakketten, speciale promoties of innoverende diensten. Deze dienst wordt aangeboden in 15 landen.

« Wij stellen een belangrijke evolutie vast bij de gebruikers van auto’s ten aanzien van de relatie met zijn of haar merk », constateert M. Apollon Papazoglou. « Voor alles wat de applicaties van Customer Care omvat, gaan we over tot een grotere digitalisatie. Meer dan 478.000 downloads van onze mobile apps werden reeds geregistreerd in Europa. »

Brussel, 20 juni 2016

dernières vidéos

recherche avancée

Recherche...

De
Pour
Recherche

Images


Download